ICOANE

Pentru comanda astept mail pe adresa adri_ro_2006@yahoo.com.


SFANTA CUVIOASA PARASCHEVA
 DE LA IASI
  

SFANTA XENIA

ACOPERAMANTUL MAICII DOMNULUI



SFANTUL APOTOL SI EVANGHELIST MATEI



SFANTUL IOAN IACOB HOZEVITUL


MAICA DOMNULUI



SF. IERARH HARALAMBIE



IISUS HRISTOS
REPREZENTARE DUPA O ICOANA FOARTE VECHE
O icoana deosebita pentru o persoana deosebita...




SF. PROOROC DAVID


SF. APOSTOL ANDREI



SF. CUV. ANTIPA DE LA CALAPODESTI



SF. XENIA



SF. TOMAIDA



SF. INGER PAZITOR


SF. MUCENIC IACHINT



SF MODEST OCROTITORUL ANIMALELOR


SF. CUV. MACARIE EGIPTEANUL



SF. IERARH CALINIC DE LA CERNICA si SF. CUV. IRODION DE LA LAINICI


SF. APOSTOL LUCA


SF. IUVENALIE AL ALASKAI


MAICA DOMNULUI


SF. SIMEON


SF. CUV. TEODORA DE LA SIHLA


SF. NICOLAE
 Aceasta icoana a fost o provocare pentru mine, deoarece nu lucrasem pana atunci pe un format atat de mare 100/70cm. De aceea am incercat sa surprind etapele lucrarii prin cateva fotografii. Am facut un colaj cu acestea ca sa vi-l prezint si voua! Sper sa va placa!




Dovada muncii mele!:P

SF. IOAN BOTEZATORUL


SF. VOIEVOD NEAGOE BASARAB


SF. CUV. PAHOMIE CEL MARE


SF. ARHANGHELI MIHAIL SI GAVRIL


PARINTELE PAISIE OLARU, PARINTELE CLEOPA ILIE, PARINTELE IACHINT UNCIULEAC SI PARINTELE CALISTRAT inaltand rugaciuni MAICII DOMNULUI


MAICA DOMNULUI

                                                  

                                            SF. IOAN BOTEZATORUL - icoana pe scoarta de copac


                                 SFANTA TREIME -reproducere dupa o icoana foarte veche





































































































































































































9 comentarii:

Unknown spunea...

Nu va suparati cum se numeste acea icoana a Maicii Domnului , de sub icoana Sf.Mina ?
Am mai vazut-o la vanzare sub forma de triptic la Putna , dar nu stiu cum se numeste.
(Este vorba de icoana Maicii Domnului ,infatisata singura si cu o coroana pe cap.)

Anonim spunea...

Icoana Ostrobramsk – Vilnius (Vilna), a Maicii Domnului “Maica Milostivirii”

Ioana

Unknown spunea...

Multumesc mult ptr raspuns.

Anonim spunea...

Cine te descurajeaza si de ce? cat costa o Icoana ?

Unknown spunea...

In cat timp se realizeaza o icoana. La ce pret ajunge una micuta de 30/20 de ex..cu Sf Modest

Artistutza spunea...

Buna seara, lasati-mi va rog o adresa mail sa va las detalii sau lasati-mi un mail dumneavoastra pe adresa mea adri_ro_2006@yahoo.com

Artistutza spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Artistutza spunea...

Buna seara, lasati-mi va rog o adresa mail sa va las detalii sau lasati-mi un mail dumneavoastra pe adresa mea adri_ro_2006@yahoo.com

Anonim spunea...

Cit luați pe o icoana 20/30 cu foita de aur cu Sf Nicodim de la Tismana făcut realist?dați un nr de telefon sa vorbim personal